jeffla snöstorm

Hejsan hoppsan alla som är helt igen snöade!!! Idag kom jag inte till skolan för inte en enda buss gick. Eller det gick säker bussar, men när jag skulle åka kom dom inte. Jag har varit helt insnöad, men imorgon ska jag göra ett nytt försök att ta mig till skolan. Som nu säker förstår har jag inte gjort så mycket idag, typ bara chillat, slagit in julklappar och kollat på film... Det gör ändå inte så mycket eftersom det är som sista dagarna i skolan och vi inte gör något speciellt, men jag lovar att jag ska göra mitt bästa för att komma till skolan imorgon. 
En sak till innan jag slutar skriva. Nawal om du inte kommer till träningen på fredag kommer hämska saker hända! MWWOOOHAHAHAAAA!!!!!

Det var allt för nu, tackos! 

OBS: DETTA VAR JULIA/ DreAdsKungen SOM SKREV!!!!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0