trettionde december

tjena mitt bena, läget? jag vaknade för en stund sen och blev nerskickad till tvättstugan för att lägga in lite tvätt snacka om att jag är trött nu.. men jag lär väl bli pigg snart ska nog klä på mig nu fast ska berätta lite vad som ska hända idag. Det är inget speciellt som kommer och hända då.. jag ska typ städa för att imorgon så kommer det några människor till oss vi ska fira nyår :D haha shit snart är det ett nytt år kan ni fatta det.. det går fett fort ju och åh snart börjar skolan....... aja PEACE OUT


Kommentarer
Postat av: Hannes Mauritzson

Hej! :D



Vad skall du hitta på nyår?



Kram

2009-12-30 @ 12:32:54
URL: http://mauritzsonhannes.blogg.se/
Postat av: khaty

hej så himla söt blogg

kolla gärna i min blogg och kommentera

lägget?

2009-12-30 @ 13:13:54
URL: http://khaty.blogg.se/
Postat av: L,

dt är bara för att vi som äger bloggen är så söta 8'D

2009-12-30 @ 17:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0