heyyyyyy biatch!

  1. Komma på träningarna. ( kom igen har man inget busskort fixa remsa, remsor ruttnar inte )
  2. tar in det man lär sig på träningarna
  3. kolla på andras matcher för att utveckla basketkunskapen
  4. tränar extra på helgerna eller den dagen man inte har träning (i vårat fall frysen)

    tror ni man utvecklas av det här? det tror faktiskt jag! och det finns säkert miljontals saker som jag inte har nämt! synd bara att vissa inte vill utvecklas ...eller det kanske de vill men ser liksom inte det!
till alla er som bloggar på den här bloggen. jag pallar inte tvinga er blogga här gör vad ni vill men det skulle vara lite roligt om ni kunde ta insiativet och blogga lite utan att jag sa till. menmen gör som ni vill!
ska dra på träning snart så ska börja packa nu! hejdåRar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0