VINST MOT HUDDINGE

värsta otursdagen idag asså, jag skojar inte. men vi VANN iallafall!!!! :D haha det var tjockt nice. vi var typ 7 pers och huddinge var 5 pers. jag fick en lår kaka, fick 4 fouls och fick nåns huvud på min läpp typ... kommer få feta märket på låret imorn tyyyyyyyyyp och bigmama lips. nice... typ sista peroden var det typ 3 mot 5 för att huddinge foulade så mkt så att 3 spelare blev utvisade. och nån random fick hoppa in. det hände fett mkt men en sak säger allt VINST!!! efter matchen fick vi alla ta en raggdusch sen blev det vidare mot frysen för att kolla på 08 herrmatch. efter det så käkade vi på donken sen åkte vi hem ;)  och då kollade jag på step up 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0