gårdagen .

hann nt skriva ngt igår så jag skriver idag då (x
Jag var i stan med Hannes och Robin, eftersom vissa rådissade mej! XD Robin hade grymt mkt pengar, 20 500-lappar, alltså 10.000:-.  herrejävlar. han köpte en HTC mobil och lite kläder, jag köpte en tjocktröja från carlings och Hannes tror jag nt köpte ngt, haha.
aja dt var skoj iaf : D


yep, jag snodde Robins profilbild på msn, bilden är alltså inte tagen från google. ska fråga om han kan skicka bilden till mej så jag kan lägga upp den lite större. snacka cash flow! 8D

juste kom på att Hannes och jag köpte sånna här XD

splat-it! :P
om man kastar dom på ngt smetar den ut sej och fastnar innan den blir rund igen. tror våra gick sönder efter ungefär 10 min ><

/ L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0