Julia is back!

Hejsan hopsan allihoppa!!! Oj, vilken ego rubrik det blev. Aja, nu vet ni iaf vem som skriver xD!!! Idag började det efterlängtade jullovet. Årets höjdpunkt! Nej, kanske inte riktigt. Efter jullovet ska inte "några" människor gå kvar i Nyboda(=BASJSKLUTT SKOLA!). Dessutom vill inte jag göra en musikal och ha rep till kl 22.00 på en vardag! Vad skulle min mami säga!? Jag som brukar gå och läga mig 19.00 varje dag. Precis efter Bolibompa! Nu pallar jag inte skriva mer, men nu ska jag börja fylla denhär bloggen med inlägg eftersom jag jag måste slå Parri som skriver som om hon fick lön för det! MWOOHAHAHAAA!!! Innan julafton ska jag ha skrivit 20 inlägg!!!! Alla som hejjar på måste lägga en rolig kommentar här under! :D

HEJJA, HEJJA, HEJJA!!!


Kommentarer
Postat av: L,

go jullan! jag och Parri kan nt hjälpa att vi nt har ngra liv XD

2009-12-22 @ 20:25:18
Postat av: nawal

hahahaha lycka till XD

2009-12-22 @ 20:26:52
Postat av: Parri

GO julia GO julia försök slå mig du ;) mwohahahahahaha

2009-12-23 @ 10:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0