trött som faan D:

shit vad trött jag är .. ingen sovmorgon blir det i helgen heller ..
träningen gick ganska bra, även om de flesta av skotten sög. gjorde typ ingen fys, så åt vi pepparkaror, ischoklad m.m. när träningen var slut. jag åt asmycket, mår fan fortfarande illa. D:

shit jag måste ju börja peppa till matchen också. just nu känner jag mej bara död. förhoppningsvis spöar vi skiten ur Täby och får våran fucking kexchoklad. ;D


randombild från innan idag, blev inga bra bilder.

Nu ska jag sova. shit, kom på att jag nt har duschat än, fresh. får väl göra dt först då ..
/ L,

Nawal>> omg, dt kmr bli catfight XD tur att matchen är innan 2010 annars kommer ni båda bli utvisade (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0