wow ;O

wow haha snacka om att vara seg med att blogga ;P
haha men jag har vart upptagen dom senaste dagarna så det har ej blivit något inlägg förrens nu.
aja på juldagen kom iness t mig och har stannat tills idag. igår följde jag med parripott och sati och shoppade men tröttnade och stack. dock köpte jag ett par örhängen innan. snacka om att min mamma och min syrra lacka när dom såg dom xD
idag har jag inte gjort så mkt köpte en asgod häagen-dazs glass och har mumsat på den.
senare lämnade jag och sati hem iness och stack senare hem.
nu e ja asbored och ska typ göra nada. jag kommer nog inte kunna spela basket imorrn eftersom jag måste t stan.
sorry guys men min pappa ba: du måste åka och handla nåt -.-
aja nu ska ja dra.

c yaa XD<3

    

Kommentarer
Postat av: L,

du kan ju komma dom andra dagarna :P

2009-12-27 @ 21:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0