ingen frys idag

orkar verkligen inte göra nånting :/ mixträning blir det ikväll igen får väl hoppas på att den blir bättre än den igår. ska kanske sova hos anna idag också så drar till henne efter träningen men vi får se hur det blir med det. vad ska alla göra idag? själv vet jag inte. jag måste träffa nawal så att vi kan ringa till praoplatsen nångång veckan är ju liksom snart slut. lyssnar på en låt som får mig att bli tårögd sofijah - du var så mkt och speciellt den här delen

När jag kolla på dig förr, så stog du och log.
Men nu när jag tittar på dig, ser du inte mig.
Du tittar förbi, som du aldrig någonsin kännt mig.
Det sårar mig, spela roll vad jag gör, du märker
inte mig, du varken ser eller hör.


PEACEOUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0