snorkalas!

idag och igår har jag varit hemma för jag har varit sjuk. inte sådär yes-jag-har-lite-ont-i-huvet-så-jag-slipper-gå-till-skolan-sjuk utan en riktigt snora-hosta-nysa-och-spotta-slemloska-förkyld. inte kul. jag dör av tristess! D: D: D: tur att jag ska till skolan imorrn. (ja, dt är soft att vara hemma ibland, men nt att sitta hemma och kolla på disney chanel i 4 fuckin' dagar)
imorrn kmr bli feeeet najs : D först ska vi kolla på Notting hill (okej, tråkig film men vi slipper engelska : D thumbs up!), lunch, idrott och 2h eget arbete. och på eget arbete kan man slöa sej igenom hur lätt som helst XD
sen blir dt ju träning på kvällen! yeeeaah!
shit dt blev mkt text. ska se om jag hittar en bild o lägga in också ..


gillar bilden : D + hon har likadana skor som mej XD
/ L,

Kommentarer
Postat av: nawal

samma nr som mig ^^

2010-01-20 @ 16:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0