wooooooooo

tjenare idag e det min oturs dag...-.- först på morgonen kunde jag inte hitta mina hemma nycklar vilket gjorde att jag skulle komma sent till skolan. efter en stunds letande hittade jag dom under min säng-.-
så då stack jag hemifrån. när jag går upp för en trappa fylld med snö för att komma till nyboda är jag nära på att halka och slå i huvet i en traktor. (som senare typ tutade på mig!?) vafan den stog ju stilla och jag gick bara!!
efter att jag hämtat parripotts skåpnyckel från anne skyndade jag mig till bussen..MEN! när jag går ser jag bussen åka förbi!!-.-" när jag väl kommer fram till busshållsplatsen står det att det kommer en buss klockan 08:34 men den kom aldrig! så då fick jag vänta på en buss som kom 08:47 men eftersom att det var min otursdag så var den försenad-.- allt som allt kom jag fram till skolan en halvtimme sent (09:00) och när jag försöker komma in så e det låst-.- så då gick jag upp till skåpen och satt som där som en retard helt lonely-.-
vilket också gjorde att jag fick en liten utskällning av pappa och senare kunde jag inte koncentrera mig i skolan.
och sist när jag skulle hem och går ner för en trappa utanför skolan så ramlar jag baklänges!! asso snacka om värsta oturen man har-.-
hur har eran dag vart?...<3

mata ne<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0