trött, död, arg

typ tre ord som beskriver mig just nu. jag är sjukt trött. vaknade halv 8 idag. kl 9 var jag i gullmars och mötte de i f93 och nawal och linnea. sen tog vi tunnelbanan till t-centralen och så bytte vi till blålinje och gick av i duvbo. vi vann! det blev typ 39-59 :) efter stack jag,linnea och nawal till frysen och väntade på några från p95 vi väntade typ i 1 timme även fast vi var sjukt trötta och när de kom så spelade vi match i typ 15 minuter om ens det? sen skulle de gå. så det var ganska onödigt att vi väntade för alla vi tre var skit trötta och vi hade liksom spelat match innan. men jaja så jag, linnea och nawal drog hem iallafall och nu är jag hemma.. ha det bra! kanske bloggar sen


lindsson

nawalito papacito



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0