basketdag

som alla nog redan vet så har det vart en basket dag ida, först körde vi match mot täby men nr.10 i deras lag var inte där!! jag som hade slipat knivarna för matchen XD
vi ledde i första och andra perioden men sen så sjönk det totalt i tredje perioden asso ja vet inte vad som hände men så vi förlora :( efter den matchen spelade jag, parri och linnea i en match med F93 för att de hade för få spelare. det gick inte heller bra och ja visste typ inte vad jag gjorde på planen asso sämst -.-
efter matchen käkade jag och parri i centrum innan vi stack hem. när jag kom hem duschade jag och har typ chillat (not, fixade köket) xD
nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, kanske kolla på film eller bara spela på datan.

c yaa XD<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0