shit har inte bloggat nånting idag xD


idag vaknade jag vid 9 eller 9:30 fast låg kvar i sängen till 10:00 sen gick jag in på toan för att borsta tänderna då ringde anna och ba : hej är du klar till 10:30 ? jag ba: va 10:30 okej jag ska försöka. för idag skulle vi nämligen kolla på 2012. Jag hann iallafall och då gick jag till centrum för att möta henne hon skulle fixa bankomat kort haha äntligen hon fick vänta i 1 år liksom HAHA! sen åkte vi inte till stan först skulle vi ta 875 an men det va så mkt människor så vi gick på 872an men det va också mycket människor sen så såg vi en annan 875a så vi hoppa på den. vi åkte till medborgaplatsen till skatteverket och fixade id kort till anna och annas mamma haha sen åt vi på donken och sen så kollade vi på 2012 filmen va väl okej, den va 2 och en halv timme lån snacka om att min rumpa somna haha! PEACE OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0