Tja, alla fans! : D

Ehm... Egentligen tycker jag det är lite nördigt att blogga, men... Jag ju lite nördig, hähäh : D
Idag har jag köpt 2 liite försenade födelsedagspresenter. En till Elin som fyllde år i torsdags (hoppas hon inte läser det här, haha) och en till pappa som fyller år idag. Jaja, bättre sent än aldrig ><
På kvällen kollade jag och Nawal på hennes lillebrorsas luciatåg. En kille började typ brinna D: Jag satt o garvade, snacka ond!? Efter hade jag ett trevligt snöbollskrig med hennes brorsa. Men han fuskade! Man kan inte mula ngn som är 4 år yngre. Husomhelst blev han ägd :)
Ha dt najs / L,



Hehe, jo bättre Parri men vi får fixa mer sen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0