trööööött

idag vaknade jag runt nio och kl halv tio va jag tvungen att följa med min lillebror till tandläkaren och fråga en sak... och de kunde inte göra nått åt det!! fyfan va jag lacka bäver asso jag va fett trött och va tvungen att dra upp fucking ögonlocket för att följa med hnm det va så jävla onödigt att vi äns gick för hans tand skulle ändå lossna no matter what! palla palla palla!!!!!!!

idag ska jag, nawal, linnea och kanske sati dra till östasiatiska museet haha jävla töntar i know men men vi vill bara se vad som finns där har ju aldrig varit där eller nawal har ju varit där 1 gång haha! PEACE OUT

btw ska kanske sleepa hos anna idag och imorgon är det JUUUUUUL!!


Kommentarer
Postat av: L,

kan nt följa med. har nt lust o göra ett skit idag v__v så måste jag köpa julklappar

2009-12-23 @ 10:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0