behövde ta ut det!

jag började i en helt ny skola, i en helt ny klass. jag började i den skolan för att jag tänkte att det fanns några som går där som jag känner och som jag är kompis med och såklart för att jag inte ville gå kvar i min gamla skola. jag hade inte alls tänk att börja där från början, men eftersom att den första skolan jag sökte till inte hade platser så vad ska man göra? jag började där i den skolan men sen så kommer det sig att mina såkallade kompisar i andra klassen inte äns hälsar, behandlar mig och de andra som om att vi var luft? så jävla patetiskt! jag förstår mig inte på er killar? vafan? nu är det som att jag har sett den andra sidan av er jag vette fan? ni brukar inte vara såhär. men att ni inte äns hälsar eller svarar när vi hälsar det är fan lite för patetiskt seriöst ni låtsas som att ni inte äns känner oss. okej jag kanske överdriver men man blir ju fan ledsen..för jag trodde vi va KOMPISAR ni måste fan ta och tänka in i våran situation lite! å andra sidan så vill inte inte hälsa! TACK så jävla mycket tack för att ni gör så att vi känner oss ovälkomna! tack..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0