dålig updatering...

tjaaaa!! haha dålig uppdatering i know.. aja whatever^^
hur mår alla? :O själv tror jag att jag håller på att bli sjuk... -.-
jag tycker det var asbra att vi bytte skola för att jag tror att det kommer bli bättre (plugga mer da tönt!) -.-
och vi har ju fått nya vänner som e as sjyssta och man trivs helt enkelt i skolan..:)
nu har jag ganska tråk. (jag skulle plugga i  helgen men "glömde" mina saker i skåpet O.o) har prov nästa vecka så imorrn måste jag ta hem alla saker och plugga stenhårt! måste bevisa att jag visst kan höja mina betyg.
e lite irre över en privat sak, ja fattar inte hur det kunde hända fast håller på att ta reda på det så vi får se hur det går. aja nu blir det nog slut på skrivandet för ett tag... hejdå! :)<3

mata ne<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0