...


Seriöst ingen kommer kunna förstå min situation! det gör så jävla ont att du dömmer mig innan du äns snackat med mig. okej det är svårt att bara tänka bort det men kan du fan åtminstone börja snacka med mig så att du kan fucking inse hur jag är när man har lärt känna mig! det gör bara så jävla ont när jag ser dig, du fattar inte att jag bär på en tung grej. hela grejen är så tung! jag önskar att du bara kunde inse!

i den här bloggen vet jag att mina nära och kära läser så jag har en fråga till er och jag är så himla tacksam om ni svarar snälla snälla svara : är jag bitchig som någon har gått runt och spridit? själv tycker jag att jag inte är det. okej jag kanske är liten och kaxig men det är ju inte på allvar liksom, jag behandlar andra som de behandlar mig men tydligen så har inte vissa förstått det. man kan ju inte förvänta sig att jag inte ska göra nått när andra håller på och irriterar eller vad de nu gör, vadå skulle ni sitta där och bara le när någon kommer fram och säger nått och massa, jag tror själv att ni skulle säga ifrån!

jag orkar snart inte mer, okej det är en liten grej för alla men för mig är den faktiskt ganska stor. För det gör ju ont att någon speciell ser mig som en bitch när den inte äns har snackat med mig, kanske lite men liksom snacka bara snacka liksom, du känner knappt mig och du har redan dömt hur jag är, det tycker jag är riktigt lågt, jag blir bara ledsen och du bara ser det som en liten grej..


Kommentarer
Postat av: sara hw

du är inte alls det parri du jätte snäll <333

2010-02-13 @ 11:26:57
Postat av: nawal

du e inte det, fan det e fett lågt att döma innan man ens vart med den personen man dömer!

2010-02-13 @ 13:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0