japan

jag e typ helt besatt.... jag vill så gärna åka t japan asso det e helt sjukt hur mkt jag vill åka dit och typ göra asmånga saker fast jag vet att det inte kommer att hända tills jag blir äldre.. :( faan asso den dagen jag åker dit kommer typ vara en av mina bästa dagar nånsin! det känns som om det e en evighet kvar tills jag kan åka dit.... aja man ska tänka positivt ju, så då hinner jag iallafall lära mig lite mer japanska och sånt innan ^^<333
bara för det ska ni få nåra bilder från japan ^^

deras flagga ofc.


hehe lite saker som representerar japan^^


körsbärsträd :)


söt och evil bento på samma gång xD

haha det finns hur många saker som helst från japan fast nu får det räcka...
hejdå^^<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0