sämsta uppdateringen

shit asso.... vi e 5 pers på den här bloggen och ända har ingen skrivit nåt sen den 24 januari!?!? skäms asso. (i know, jag har inte heller skrivit nåt) fast jag har vart väldigt upptagen med skolan och sen inte orkat loggat in på datan...fan jag e astrött nu också xD aja senaste dagarn har varit normala skoldagar och normala träningar o.s.v
imorrn e det simning i skolan...-.- första lektionen också! fast vi har iallafall sovmorgon^^.
senare kommer vi ha svenska prov på shakespeare asso det känns som om jag kommer att faila och jag som skulle höja mina betyg..-.-
aja nu ska jag söka lite om william shakespeare och försöka få nåt gjort så... hejdå!


mata ne<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0