tjeeena :P

gryymt längesen jag skrev (typ 1 månad?) Fy, Linnea! Fy!
hursomhelst. idag hade jag samtal men min mentor om att jag alltid kmr sent. trevligt,tevligt. tog dt nt jätteseriöst, men jag måste verkligen börja komma i tid till skolan!
på kvällen hade vi basketträning med Bengtsson. han dödade oss! på onsdag blir dt träning med han igen (kmr bli akward att vara med på p95s träning? aja, whatever orkar nt bry mej (x ) eftersom vi ska på 08as dammatch på kvällen. :) funny, men synd att vi missar våran träning.
ses, på .. typ onsdag då? (fast jag kmr tvinga dej vara med mej imorrn Sati XD just so u know)
/ L,

lägger upp en finfin bild från förrförra matchen XD (som jag spelade som en sopa i men iallafall ..D:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0