miserable

ida har jag inte gjort så mkt förutom att nån blivit arg på mig, blivit utskälld och sen stuckit t centrum och stannat där så länge som möjligt. efter att jag kom hem igen fixa jag köket men som såklart skulle bli stökigt igen efter 5 min-.- och efter det va ja på datan en stund innan jag gick t centrum igen fast med parri.
efter centrum kom ja hem och va på datan och blev sen skickad upp till ica för att handla.
efter det blev det ett till bråk mellan mig och en annan som slutade med att jag strunta i allt och stack in på datan istället. och för typ 5 min sen sa dom att jag skulle upp t ica igen för att handla men fan heller att jag tänker gå upp dit igen jag orkar inte med det. ta mig härifrån någon. ja längtar tills träningen börjar igen då har man iallafall nånstans att smita till. synd bara att träningen vi skulle ha på onsdag blev uppskjuten elr hur det stavas för att hallen va stängd så då blir det bara träning på fredag och sen match på söndag. föressten grattis hannah 15 år och byxmyndig ;)
aja nu ska ja inte trötta ut er mer med min text så bye.

c yaa<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0