ohayou!

ohayou gozaimasu!(godmorgon) idag e det bara vanlig skola och senare träning.
idag fastar jag igen (woho) haha. igår var jag och snackade med rektorn i tyresö skola och det visade sig att en viss tönt och hennes tönt kompis som e asrädda för mig,parri och jullan hade gått och snackat med rektorn innan och ville inte att vi skulle börja där. i got news for you: WE ARE!! hahah såg dom igår snacka att dom blev förvånade och sen typ fett rädda.
aja palla slösa tid på dom. imorgon ska jag testa där och så ska jag börja på måndag. känns najs, visst lite synd att säga hejdå till alla i klassen men nytt åt ny start ;)
juste fan idag skulle vi ha skrivit upp saker vi hade gjort fel på senaste matchen. får ta och göra den innan träningen. aja nu ska jag nog fixa lite saker så vi ses!

mata ne! XD<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0