tjaaaa

tjenare har inte skrivit nåt de senaste dagarna... iallafall i lördags var jag på bio med laget + victor, emmi och fatima. några av oss kollade på sherlock holmes och några kollade på avatar.
igår var det match mot alvik. vi förlora och jag skaffade en ny fiende där^^
iallafall idag har det bara vart skola sen centrum med parri och senare när jag kom hem bakade jag och min brorsa en kladdkaka. hade lovat hnm så vi gjorde det. den var vääldigt god xD
nu ska jag på dejt med sati upp till ica ;O -.- och nu e det polska killar utanför huset som vägrar sluta åka moped asso fett störande-.- aja nu ska jag dra!!

c yaa XD<3

Kommentarer
Postat av: L,

dom kollade nt på avatar dom kollade på någonting morgans (x

2010-01-12 @ 10:59:27
Postat av: nawal

aha hahaha okej xD

2010-01-16 @ 16:24:45
URL: http://basketmupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0