tråk

tjo jag sitter vid datan i skolan nu och har rast och väntar på jullan som skulle äta. damn jag e hungrig -.- hehe fast jag fastar idag :D
idag slutar vi tidigare vilket e tur för jag orkar inte med nånting just nu.
min pappa har försökt kontakta biträdande rektorn men hon svarar inte "/
nu har jullan kommit så vi båda sitter i datasalenoch surfar runt :P
födelsedagsbarnetsitter nog med tyresös rektor nu och snackar. lycka till :P<3
faan hon måste svara jag vill ju byta skola så snabbt som möjligt-.-
idag blire träning woho fast det e inte säkert att vi får hallen men om den e stängd så ska vi dra till 08 matchen i frysen. aja nu ska jag dra.

c yaa later alligator ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0